środa, 9 listopada 2016

Moja samoocena

Hej kochani! Chciałabym wam bardzo podziękować , że w tak krótkim czasie aktywność na moim blogu była bardzo duża , jest prawie 300 wyświetleń , czego się nie spodziewałam. Bardzo mnie to motywuje do dalszego prowadzenia bloga . Wielkie dzięki <3

Dzisiaj chciałabym wam przybliżyć temat mojej samooceny , tego jak się czuję w swoim ciele i czy chciałabym coś w sobie zmienić :)
Na dzień dzisiejszy śmiało mogę powiedzieć , że jestem ładna.Tak , właśnie tak uważam . Czas , który potrzebowałam , żeby móc wydobyć z siebie te słowa to jakieś 4 lata . Sporo prawda ? Jak można obliczyć , moje kompleksy zaczęły się w piątej klasie podstawówki. Wszystko błyskawicznie się zmieniało i nagle nic mi się w sobie już nie podobało.Na koniec posta zamieszczę porównanie jak wyglądałam w 2013 roku (12 lat ) i jak wyglądam teraz , gdy mam lat 15 . Dwa słowa :OGROMNA ZMIANA - oczywiście na plus. Kompleksy z tamtego okresu czasu wcale nie dotyczyły figury.Zawsze byłam z niej zadowolona . Chodziło o twarz . Wtedy najchętniej zamieniłabym swoją na jakąkolwiek inną . Okrągła głowa , wysokie czoło , grzywka , która cały czas się kręciła , co wyglądało naprawdę fatalnie ... Na szczęście od tamtego momentu było już tylko lepiej .
Teraz nie zmieniłabym w sobie niczego . Jestem taka jaka jestem i to czyni mnie wyjątkową . Każdy z nas jest wyjątkowy . Zdaję sobie sprawę , że wygląd nie jest najważniejszy , ale chyba każdy z nas chce się czuć w swoim ciele dobrze . Jeżeli jest coś co chciałbyś w sobie zmienić to na co czekasz? Do dzieła ! Przestań narzekać i zacznij działać ;*

Kończąc posta , zamieszczam moją wizualną przemianę . Jeżeli chcecie wpis o tym jak zmienił się mój charakter , koniecznie dajcie mi znać w komentarzach ;*




13 komentarzy:

  1. zmiana na lepsze!
    NOWY POST! <3
    http://dorey-doorey.blogspot.com/2016/11/everyone-has-their-own-story-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz ciekawy kształt oczu. I jesteś okularnicą - tak jak ja! H5 :D
    Ja pomimo, że nie jestem idealnej figury dobrze czuję się w swoim ciele, jedyne co mogłabym w sobie zmienić, to nos, który chyba jest troszkę za duży.

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, spora zmiana :D Najważniejsze żeby dobrze czuć się nie tylko w swoim ciele, ale być zadowolonym patrząc w lustro! :)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie zmiana, ja swoich zdjęć z podstawówki nie pokazuję, bo wolę tego nie robić :D Nie chodzi tutaj o kompleksy tylko fakt, że przypominają mi jaka byłam zamknięta w sobie :/

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zostań stałym czytelnikiem, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ;/ Ja jednak się tego nie wstydzę , chociaż nie wyglądałam za dobrze to i tak zamieszczenie tego zdjęcia wcale mi nie przeszkadza :)
      Oczywiście wpadnę na blog ;*

      Usuń
  5. widzę że okres dojrzewania wyszedł ci na dobre mi całe szczęście też :D
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmiana bardzo duża, ale tak jest jak rośniemy! Najważniejsze jest, żeby czuc się dobrze w swoim ciele, bez tego ani rusz! :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem z ciebie dumna, że akceptujesz siebie! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Spora zmiana! Obs/obs? Zacznij a odwdzięczę się :)
    mój blog http://polanddiy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromna zmiana, oczywiście na plus ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdybym ja miała taką zmianę własną opisać to tez byłaby to wielka rewolucja, tylko niestety ja nadal walczę z samooakceptacją, kiedys moze napiszę podobny post, bo to droga przez kolce usłana ;)
    U ciebie naprawdę zmiana na lepsze, bo dorosłaś w końcu, każdy się zmienia! I dobrze, ze siebie akceptujesz!
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń