niedziela, 13 listopada 2016

My everyday makeup routine ♥

Hai! 
Dzisiaj postanowiłam opublikować troszkę krótki i odmienny post , a mianowicie mój codzienny makijaż . Pokażę wam kosmetyki , które na co dzień  goszczą na mojej twarzy :)) Jako , że w mojej szkole panuje zakaz malowania się , używam takich produktów , które wyglądają w miarę naturalnie:

Podkład Rimmel Match Perfection odcień 100 IVORY

Pomadka Nivea Hydro Care

Mascara Astor Lash Beautifier odcień 800 BLACK
P.s: Jeśli chcecie wiedzieć , jak wygląda mój wieczorowy / niedzielny makijaż , dajcie znać w komentarzu ;*

5 komentarzy:

  1. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków. Widać, że Twój makijaż jest minimalistyczny. :) przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wyobrażam sobie, żeby w mojej szkole panował zakaz makijażu, to by było mega dziwne :) Lecz dobrze, że używasz tak mało kosmetyków, przynajmniej nie niszczysz sobie cery!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie! Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam podkładu, korektora i czasem tuszu. W mojej szkole nie ma zakazu malowania się, ale jest to ściśle ograniczone. Czasem stawiam na jakąś pomadkę. Chętnie zobaczyłabym jak wygląda twój wieczorowy, mocniejszy makijaż :) Może byś pokazała jak w nim wyglądasz ;) ? Dodaj koniecznie gadżet ''obserwatorzy'' ! Chętnie będę wpadać częściej :)

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm..w tygodniu nie za bardzo mam czas na takie posty , to dużo roboty , może zrobię Get Ready With Me - Sylwester ? I tam pokażę wieczorowy :) Dzięki za sugestię , dodam !

      Usuń
  4. Ja na codzien tylko tuszuje rzesy i to w przypadku jesli mi sie chce, haha :D Tlumacze to sobie zawsze brakiem czasu, checi, brakiem odpowiedniej ilosci pedzli i bla bla bla :D
    Mam nadzieje ze zrobisz inna odslone swojego makijazu! :)
    Szkoda ze nie masz gadzetu obserwatorzy bo z checia bym zaobserwowala! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń