piątek, 25 listopada 2016

Wiara

Już nie długo 1,000 wyświetleń na moim blogu. Naprawdę nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo mnie to cieszy, z całego serca dziękuję ♥

Wiara. Prywatna ,czy może publiczna sprawa ? Zdania są podzielone. Ale co tu się oszukiwać-zawsze były, zawsze będą.
Uważam,że to w co kto wierzy jest jego osobistą rzeczą. Naprawdę nie ma się czym tutaj chwalić. Katolik,świadek Jechowy,a może ateista? Co mnie to interesuje? Człowiek jak człowiek. Niech wierzy w to co uważa za słuszne. Nie rozumiem ludzi,którzy na siłę próbują kogoś przekonać do zmiany poglądów. Po to dostaliśmy wolną wolę,aby mieć wybór. WŁASNY WYBÓR. Nie kierujmy się opiniami innych. Nie przejmujmy się pretensjami. Jedynymi pretensjami,które możemy przyjąć,to pretensje do samego siebie,że nie wybraliśmy swojej drogi. Jeżeli kiedykolwiek zwątpisz,będziesz się zastanawiał czy robisz dobrze-wybierz inne,lepsze rozwiązanie. Przemyśl to wszystko na spokojnie. Niech ci się po prostu nie śpieszy...

A jeżeli chodzi o mnie ? Katoliczka,nie zawsze zgadzająca się z postawą kościoła,mająca swoje poglądy,wierząca,że Bóg pomaga jej w codziennym życiu,a "kłody" rzucane pod nogi mają jakiś cel...

"Wiara i rozum są jak dwa skrzydła, na których duch ludzki unosi się ku kontemplacji prawdy."

"Jeśli chcesz znaleźć źródło,
Musisz iść do góry, pod prąd.
Przedzieraj się, szukaj, nie ustępuj,
Wiesz, że ono musi tu gdzieś być -
Gdzie jesteś, źródło?... Gdzie jesteś, źródło?!
Cisza..."

"Kłam­stwo nie sta­je się prawdą tyl­ko dla­tego, że wie­rzy w nie więcej osób." 


Krótko,zwięźle i na temat-dajcie znać czy lubicie takie krótsze,czy może dłuższe posty.Jeśli macie jakieś propozycje na nowe wpisy-piszcie śmiało w komentarzach ;*


24 komentarze:

  1. Wiara jest indywidualnym wyborem każdego człowieka :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z przedmówczynią :)
      Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

      Usuń
  2. Trzeba wierzyć w siebie :-)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga https://modowi-channel-pink-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiara pomaga nam zmierzyć się z każdym rodzajem trudności! :)
    obserwuje!
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Również nie rozumiem ludzi, którzy na siłę próbują zmienić czyjeś poglądy. Wiara moim zdaniem jest potrzebna człowiekowi do życia. Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspólna obserwacja?
    https://przyjaciolkiniepsychopatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Tobą w 100%, każdy powinien mieć wybór co do swojej wiary i to tylko i wyłącznie jego sprawa, w co wierzy, a w co nie. Przecież to jest kwestia indywidualna i nie powinna mieć wpływu na życie. Ile to jest prześladowań ludzi ze względu na ich wiarę, a przecież jesteśmy wszyscy tacy sami, czyż nie?
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tylko wyświetlen :)

    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje wyświetleń! Ciekawe cytaty. :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje małego sukcesu, to prawda, że jeśli się o czymś bardzo marzy to można sie w tym marzeniu obudzić ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, pamiętam gdy mi wybijało 1000 wyświetleń i cieszyłam się jak małe dziecko teraz mam ponad 32000 wyświetleń :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też tego nie rozumiem ,że ludzie na siłę próbują przekonać innych do swojej wiary. Na dobrą sprawę wszyscy wierzymy w jedną potężną siłę ,która ten świat stworzyła. Przynajmniej ja mam takie odczucie.

    Zapraszam do mnie :)
    http://bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam K. :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Krótkie słowo tytułowe- wiara, a potrafi wzbudzić ogromną ciekawość :) Obserwuję i mam nadzieję ,że również zaobserwujesz mojego bloga: iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie, każdy ma prawo do wiary w to, co chce, dlatego nie rozumiem czemu władza dąży do zrobienia nam katolickiego kraju :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Awesome post :D
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  16. great post

    i follow you, i hope you will follow me back
    kisses

    Maggie's Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się z Tobą. Każdy ma prawo do wyrażania własnej opinii i wiary w to co chce. Nikt nie powinien nikomu tego narzucać. Skoro dane nam było życie to my powinniśmy nim kierować, a nie osoby trzecie. :)

    http://okiem-nastolatki.blogspot.co.uk/2016/11/denerwuje-nas.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak zwana wierząca nie praktykująca ze mnie, nie zgadzam się z kościołem, bo to co niektórzy robią nie zgadza się z wiarą.

    http://amlodzinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wyświetleń! Ja bardzo się cieszę, że ludzie zaczynają odchodzić od postępowania typu 'muszę chodzić do kościoła, no bo co ludzie powiedzą?!'. Każda ma wolną wolę i o to w tym wszystkim chodzi - żeby nikogo do niczego nie zmuszać! Świetnie napisane, kochana! Na pewno będę wpadać częściej!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć, chciałam Cię zaprosić na KONKURS/ROZDANIE na moim blogu!

    Do wygrania świetna nagroda! Na pewno umili Ci świąteczne wieczory, a może przyda się na prezent dla bliskiej osoby? :)

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny post :-)
    Pozdrawiam i zachęcam do odwiedzenia mojego bloga
    https://modowi-channel-pink-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń