wtorek, 20 grudnia 2016

Makijaż świąteczny/sylwestrowy

Hejka!
Zmotywowałam się ,żeby zrobić post o makijażu na wigilię oraz sylwestra.Postanowiłam,że napiszę sobie ten post troszkę wcześniej,ale wolę być spokojna,że post będzie czekał na publikację,aniżeli musiałabym go robić w pośpiechu :) Mam nadzieję,że wam się spodoba ;*

A więc pokaże wam jak wykonuję swój makijaż zarówno wigilijny oraz sylwestrowy.Połączenie tyh dwóch wydarzeń wynika z tego,iż w rzeczywistości mam w planach pomalować się podobnie :) Nie używam zbyt wielu kosmetyków,więc zdecydowałam,że pokażę wam tylko jakimi produktami się maluję,krok po kroku opiszę jak maluję powieki,a potem już tylko dodam efekt końcowy :).

Makijaż będzie składał się z : podkładu,korektora,tuszu do rzęs,kremu (jako baza),pomadki(której zapomniałam dodać ,ale wystarczy jakaś zwykła w różowym kolorze) i paletki z cieniami.

krem- Nivea

Mascara- Miss Sporty

Paletka- Estee Lauder

Korektor- Avon

podkład- Rimmel

Przechodzimy do wykonania makijażu oczu.

Na powiekę nałożę 3 cienie z paletki.Na zdjęciu poniżej zaznaczę w której kolejności będę ich używała.Cień nr.1 używam w kąciku oka, następnie trochę rozmazuję.Cień z numerem 2 nakładam na większość powieki,na środek i również rozmazuję,żeby nie widać było tzw.odskoku jak ja to nazywam. Cień nr.3 nakładam na koniec powieki.


A tak wygląda efekt :





Gdy powieki mamy już gotowe,nakładamy po kolei : tusz,podkład,korektor a na sam koniec szminkę.Żadna w tym filozofia,więc zamieszczę tylko efekt końcowy mojego makijażu.Moim zdaniem jest w tym wieku odpowiedni,za dużo makijażu postarza i wyglądamy okropnie.Oczywiście jeśli ktoś lubi "ostre makijaże" to droga wolna.



To by było na tyle kochani,mam nadzieję,że taki amatorski makijaż jednak wam się spodobał , doceńcie moje starania haha :D Do zobaczenia w kolejnym poście,który pojawi się już w piątek wieczorem :)

14 komentarzy:

  1. Bardzo delikatnie :) może mocniejsze oko? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy makijaż, mi raczej takie kolory nie pasują :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatnie podkreśla urodę i wygląda naprawdę dobrze. Ja natomiast na sylwestra lubię postawić na mocny makijaż inny niż na co dzień :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię delikatne makijaże i sama właśnie tak się maluję. Nawet na szczególne okazje często mam make up no meke up, bo uwielbiam naturalność :) super wyglądasz !
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście nie lubię nakładać kremu na twarz przed nałożeniem podkładu- moja cera świeci się jeszcze bardziej i puder krócej się trzyma co powoduje krótki efekt matu :) Pięknie pomalowane oczy! iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny makijaż, używam ten sam podkład ;) Pozdrawiam! ;)


    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, delikatny makijaż :) Pasuje Ci :)
    Uwielbiam krem Nivea ;)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy, delikatny makijaż ^^


    Zaobserwuj mnie <3 :
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny makijaż :)

    Zapraszam na nowy post!
    Sprawdź też aktualne KONKURSY na moim blogu!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  10. Nie powonno sie nakładać kremu z nivea pod makijaż! Jest za ciężki :(
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już każdego indywidualna decyzja :)

      Usuń
  11. Bardzo ładne zdjęcie, i bardzo ciekawy blog :)
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń