czwartek, 15 grudnia 2016

Marzenie spełnione - Keratynowe prostowanie włosów

To wspaniałe uczucie,gdy coś o czym od dawna marzymy się spełni.W moim przypadku zawsze chciałam zrobić keratynowe prostowanie włosów.Był to prezent na gwiazdkę od babci i mamy.
Zanim opowiem wam o moich wrażeniach,historii moich włosów i problemach z nimi związanych dowiedzmy się na czym polega keratynowe prostowanie.

Keratynowe  prostowanie włosów to zabieg, którego celem jest odbudowa struktury włosów, ich intensywne odżywienie i wygładzenie. Keratyna, aplikowana na włosy w trakcie zabiegu, to naturalny budulec włosów, odpowiedzialny za ich kondycję i zdrowy wygląd. Terapia keratynowa jest alternatywę dla prostownicy czy sztucznych, chemicznych preparatów prostujących.

Teraz przejdźmy do historii moich włosów i dlaczego zdecydowałam się na ten zabieg.

Moje włosy bardzo się puszyły,a tym bardziej gdy w 6 klasie podstawowej zrobiłam grzywkę, włosy wymagały częstego prostowania przez co bardzo się zniszczyły.Byłam załamana,starałam się ograniczyć prostowanie,ale trudno było mi żyć z "szopą" na głowie... Jakieś parę miesięcy temu wyczytałam w internecie,że istnieje keratynowe prostowanie włosów,lecz wiedziałam,że nie mam na to pieniędzy,więc odpuściłam.Od tej pory jednak było to moje ciche marzenie.Niedawno wspomniałam babci o tym zabiegu,a ona zapytała mnie,czy chciałabym taki prezent na święta.I tak właśnie tydzień po tej rozmowie, spełniło się moje marzenie.


A oto efekt :

Jak widzicie różnica ogromna.Od teraz nie muszę się martwić czy włosy podkręcą mi się po wysuszeniu,lub na wilgoci,bo też miałam taki problem.Po prostu ogromny komfort.Przez 3 dni nie mogłam myć włosów,a przez 48h od zabiegu nie mogłam ich spinać.Musiałam także prostować je jeśli po przespanej nocy się zniekształciły(wszystko przez to że keratyna jeszcze przez dwa dni wchodziła we włosy więc gdy się odkształciły mogłam spokojnie sama w domu to poprawić).
Ten zabieg kosztował mnie 200 zł,jednak zdaje sobie sprawę,że cena sięga nawet 300 zł.
Zabieg wykonałam 13.12.2016 więc w sumie parę dni temu (zależy kiedy dodam ten post).Trwał on aż 3,5 godziny.Efekt ma utrzymywać się nawet do pół roku , zakupiłam specjalistyczny szampon i odżywkę,aby przez jak najwięcej czasu go utrzymać.Mam nadzieję,że proste włosy będą mi towarzyszyły jak najdłużej.


A wy co myślicie o tym zabiegu?Strata pieniędzy,a może jednak niezwykły komfort i świetna inwestycja ? 



29 komentarzy:

  1. Marzylam kiedys o tym zabiegu bo moje wlosy strasznie sie kreca naszczescie robia mi sie loki rodem z bajki a nie siano (nie chce tu nikogo urazic <3)
    Moim zdaniem zabieg jest swietny bo twoje wlosy wygladaja zdrowo i wygladaja na mega odzywione! Jestem ciekawa jak potem beda zachowywaly sie twoje wlosy <3
    Bardzo dziekuje kochana za obserwacje! Rowniez dolaczylam do grona twoich obserwatorow jestem dumna 13 obserwatorka <3 ( to moja ulubiona liczba, haha!)

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa jak to wszystko będzie , mam nadzieję,że utrzyma się jak najdłużej. Dziękuję za obserwację :)) <3

      Usuń
  2. Jak dla mnie takie zabieg to super pomysł i jeśli ktoś ma pieniądze to czemu nie, sama nawet o tym myślałam ale moja mama która sama jest fryzjerką mi go odradzała.
    Mam nadzieję że dodasz jeszcze posta po dłuższym okresie od robienia zabiegu.
    Pozdrawiam cieplutko http://znak-interpunkcyjny.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt świetny! :)
    Ja niestety słyszałam wiele złego o tym zabiegu, znaczy na początku efekt wowowow, ale poźniej włosy jeszcze gorsze niż przedtem, nie chce oczywiście straszyć, mam nadzieję, że u Ciebie tak nie będzie :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie zastanawiam się nad tym zabiegiem. Moje włosy mają tendencje do puszenia się. Lubię gdy są proste ale częste prostowanie je niszczy. Chyba w końcu muszę się zdecydować na ten keratynowy zabieg!
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja koleżanka także miała kiedyś taki zabieg- tak jej się spodobał, że wykonuje go do dzisiaj :) iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę obecnie nad tym zabiegiem :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze podoba mi się pomysł na post. Prowadzisz świetnego bloga! :)
    nikolaprzybysz.pl - klikk

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam, że lepszy taki zabieg niż marnotractwo pieniędzy na jakieś głupie duperele! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog *.*

    Coś czuję,że będę wpadała tu częściej <3

    Co powiesz na wspólną obs ? :)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas tak samo komentujesz. Czyżby kopiuj wklej od niechcenia ? ;)

      Usuń
  10. Pięknie teraz wyglądają twoje włosy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja akurat lubie różnorodność. Czasem lubie krecone, czasem proste więc to chyba nie dla mnie. Ale super, że jesteś zadowolona!
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt bardzo fajny. U Ciebie widać naprawdę dużą zmianę.
    Sama chciałabym przejść taki zabieg, ale noo jest on dość kosztowny i nie wiem kiedy znajdę fundusze, które akurat mogę przeznaczyć :)

    Buziaki
    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam efekt prostych włosów jednak z racji tego, że jestem posiadaczką bujnych loków raczej nie mogłabym sobie pozwolić na takie prostowanie bo moje odrosty wyglądałyby komicznie, niemniej jednak bardzo bym chciała. Piękne włosy :)
    mvgdalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. niezły efekt ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. amazing!

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. No różnica jest i to wielka . Ja mam takie włosy falowane i strasznie się kręcą od wody . Kiedyś mi to przeszkadzało ,ale teraz już. Nauczyłam się je akceptować ;)

    Może wpadniesz do mnie?
    bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt jest świetny ! Też myślę o takim zabiegu, moje włosy się bardzo puszą!
    Pozdrawiam :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny efekt! Btw masz cudowny kolor włosów :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt jest przepiękny. Ja ostatnio spełniłam swoje amrzenie i zrobiłam sobie hybrydy ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  20. życzę, aby utrzymywał się jak najdłużej :) fajnie to wygląda!
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Efekt jest zniewalający! Od razu twoje włosy wyglądają lepiej ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Różnica ogromna! Myślę, że jeścli jesteś zadowolona, nie była to strata pieniędzy. Ale ja, która mam proste włosy, raczej nie potrzebuję takiego zabiegu ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Różnica jest ogromna. Sama chce zrobić ten zabieg, ale niestety nie mam funduszy więc na razie poczekam aż uzbieram i idę do fryzjera :)
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń