piątek, 2 grudnia 2016

Poświęcenie

Wiadomą rzeczą jest,że w życiu należy wiele razy się dla kogoś poświęcić,jednak nie zawsze udaje się nam prawidłowo ocenić sytuację. Często podejmujemy zbyt szybkie decyzje. Mniej lub bardziej ważne,wszystkie z nich wymagają głębszego namysłu.
W natłoku codziennych problemów brak nam czasu na rozmyślanie. Należy jednak pamiętać,że czasami nawet pomimo licznych starań zadecydujemy nie poprawnie. Chwileczkę,przecież jesteśmy tylko ludźmi. Każdy bez wyjątku popełnia błędy.

Poświęcenie-ofiarujemy je osobom,które znamy i kochamy,jednak nie zawsze. Zdarza się,że dajemy swój czas i siłę dla ludzi,którzy są dla nas zupełnie obcy. Nikomu nie należy zbyt szybko ufać.

Własnie dlatego uważam,iż zanim podejmiemy decyzję o pomocy dla innych,przemyślmy to najdokładniej jak się da. Musimy zdać sobie sprawę,że nawet ludzie,którzy byli przy nas przez długo,mogą nie być warci naszego zapału i sympatii.
Jeżeli chcemy się komuś poświęcić,zauważmy najpierw czy my czegoś nie potrzebujemy. Bardzo ważne jest to,aby w pierwszej kolejności zadbać o swoje zdrowie psychiczne jak i fizyczne. Przykładowo,jeśli źle się czujemy,zróbmy potrzebne badania,pójdźmy do lekarza,po prostu dajmy sobie odpocząć.Gdy powrócimy do sił,możemy kontynuować swoje zamiary wobec bliźniego.

Podsumowując:najpierw zadbaj o swoje zdrowie,aby potem móc poświęcać się dla innych - to właśnie jest moim zdaniem przepis na udaną drogę :)

To by było na tyle , 
pozdrawiam i buziaki ;*

17 komentarzy:

  1. Masz rację! Zawsze najpierw siebie doprowadzić do "stanu używaloności"!
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam dokładnie tak samo, zawsze nalezy pomyslec o tym, czy nasz zapał jest po prostu potrzebny. wiadomo, że pomoc ludziom jet ważna, ale jesli ktoś naszego poświecenia nie docenia lub my poświecamy się komuś, kto ma nas za przeproszeniem w dupie, to naprawdę.. nire warto :) Dajmy 110 % tym, którzy daliby to samo nam!
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie tak - już sama się przekonałam, że czasem moje wielkie serce, to moja wada. Chciałabym pomóc wszystkim i nie zauważam tego, że mój zapał i wysiłek idzie po prostu na marne...

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  4. często tak jak i w filmach, ale w realnym życiu, że po prostu później ta druga strona tego poświęcenia nie odwzajemnia, a co gorsze nie docenia. Z punktu patrzenia na to jako relacji z ludźmi to jest ważne, abyśmy starali się oceniać drugą osobę, jednak nie zawsze bo co jak sie pomylimy, a dana osoba akurat potrzebowała ważnej pomocy.
    Jezeli chodzi o sytuacje z obcymi ludźmi, to według mnie w wypadkach zawsze trzeba oferować pomoc, nawet skutkujące poświęcenie. Niestety takich ludzi jest mało, dlatego potem są bohaterami. A dlaczego? Że pomogli. Ale to bardzo dobrze, że takie nazywanie ludzi poświęcających się dla innych jest propagowane, wtedy mamy świadomość że to jest naprawdę bardzo ważne- szczera pomoc innym.
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko mi się zdarza poświęcać dla innych. Jestem dość nietowarzyska i mam niewielu znajomych, ale też bywam samolubna, przez co nie zawsze myślę o drugiej osobie. Mimo wszystko działam w szkolnym wolontariacie i czasem mam przejawy dobrego serca, więc chyba nie jest tak źle. Lubię pomagać innym, ale gorzej z poświęceniem :)

    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że ja dla innych ludzi poświęcam się, jednak jestem nieśmiałą osobą i oni nie zawsze to dostrzegają, a co gorsza olewają to. Czasem bycie miłym mi nie popłaca, chce zrobić dla innych coś, żeby było jak najlepiej, a oni to mają gdzieś...
    Świetny post ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie, jeśli ty nie będziesz zdrowy, to nic nie zdziałasz ;/

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zdania, że jeżeli ktoś zasługuje na poświęcenie to, to robię :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo madre slowa!
    Najpierw powinnismy zadbac dokladnie o siebie bo w koncu to nasze zycie i to my powinnismy byc na pierwszym miejscu w naszych "glowach" .
    A ludzmi ktorzy nie zasluguja na nasza pomoc nie powinnismy sobie zawracac uwagi <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  11. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie! Idealnie to sprecyzowałaś :) Najpierw trzeba umieć zadbać o siebie, bo inaczej nikomu dobrze nie pomożemy :(

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja to dopiero niedawno zrozumiałam, ale lepiej póżniej niz wcale :)
    Mój kanał na YouTube!

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post,photos are amaizing!
    Hope you'll leave a comment on my post :) -->http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/11/how-to-get-bigger-lashes-with-twinkdeals.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. What photos? There is no photos in this post... stupid ad ;)

      Usuń
  15. Najgorzej jest wtedy, kiedy chcemy komuś pomóc i inni, także tego chcą, a osoba która pomocy potrzebuje po prostu ma wszystko w czterech literach i nie potrafi powiedzieć nawet dziękuje.

    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przydatny post, pozdrawiam
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń