piątek, 23 grudnia 2016

Przygotowania do świąt i inne :)

Cześć ! Ten post będzie zbiorem opisanych paru dni,bo stwierdziłam,że nie będę pisała posta dzień przed wigilią , tylko zrobię taki skrócony opis każdego dnia,abyście zobaczyli jak wyglądał ten ostatni tydzień przed świętami. Mam nadzieję,że spodoba się wam ten pomysł :D

19.12-Poniedziałek

Po szkole pojechałam z koleżankami do miasta na zakupy.Wydałam 60 zł na przedmioty do mojego pokoju.Na tą kwotę składały się : taca na kawę,wieszak na biżuterię,koszyk,podgrzewacze oraz serwetkę na stolik.Ahh jak ja kocham takie wypady :) Po 1,5h wróciłam do domu bardzo zadowolona, siadłam przed laptopem i zajęłam się sprawami organizacyjnymi.
Dalej nie czuję klimatu świątecznego,czym jestem rozczarowana.
Porządki świąteczne zaczynam pewnie dopiero w środę lub w czwartek,więc do tego czasu raczej nic ciekawego nie będzie się działo.

20.12-Wtorek

W planach mam na dzisiaj trochę nauki,bo jutro tak jakby ostatni dzień przed przerwą świąteczną (idziemy w czwartek i mamy 3 lekcje+wigilia),więc chcę być na wszystko przygotowana,żeby żadna nie chciana ocena przed przerwą mi nie wpadła.Wieczorem przychodzi do mnie ciocia i przyniesie mi lampki choinkowe,które mam w planach zawiesić na karniszu,więc tym się potem zajmę.



21.12-Środa

A więc nadszedł ten dzień,w którym w końcu zabieram się za sprzątanie.Na pierwszy ogień idzie 1 piętro,parter będę ogarniać dopiero w piątek.Ponieważ są to świąteczne porządki ,chciałabym wszystko baaardzo dokładnie wysprzątać,więc szacuję ,że zajmie mi to jakieś 2 godziny lub troszkę więcej. Wieczorem będę przygotowywać się do jutrzejszej wigilii klasowej, no wiecie mycie włosów,kąpiel i te sprawy ;) W poprzednich latach na wigilii klasowej miałam zawsze spodnie,nie przykładałam wagi do jakiegoś strojenia się , ale w tym ostatnim już roku w gimnazjum postanowiłam "zaszaleć" i ubrać spódniczkę .



22.12-Czwartek

W dzisiejszym dniu odbyła się wigilia klasowa,która przebiegła moim zdaniem bardzo fajnie :) Wspólne życzenia,zamiast kolęd próba puszczania cypisa itp-ogólnie było zabawnie.Około godziny 12:30 wróciłam do domu,przebrałam się i zasiadłam przed komputerem.Na dzisiaj mam w planach posprzątać co nie co w szafkach , w których przez cały rok panuje okropny bałagan i można tam znaleźć wszystko.Miałam tylko ubrać choinkę ,ale stwierdziłam ,że zrobię jak najwięcej , żeby jutro było lżej , bo będzie naprawdę niezły zamęt i czuje że nie będę wiedziała w co ręce włożyć :D A więc posprzątanie w szafkach,prasowanie i choinka -dzisiejsze zadania.

p.s: Czy jestem jedyną osobą , która nienawidzi ubierać choinki? Zawsze źle to zrobię , mama mówi że jest nie równomiernie , za dużo,za mało bombek bla bla bla.... Mam nadzieję ,że szybko mi to pójdzie i że tym razem już nikt do niczego się nie przyczepi.

chyba mi się udało , prawda? :))
23.12.2016-Piątek

No i doczekaliśmy się - jutro WIGILIA !!! :D Bardzo się cieszę,ale nie mogę uwierzyć że grudzień tak szybko zleciał.Przez większość dnia sprzątałam dom , dopiero po siedemnastej udało mi się przysiąść i dokończyć post , który dzisiaj wstawię.Jestem bardzo zadowolona że posprzątałam caalutki dom (zostały mi jeszcze podłogi do umycia ale to wieczorkiem).


Dziękuję , jeśli wytrwałeś i przeczytałeś cały post.Chciałabym wam wszystkim życzyć wesołych świąt oraz aby rok 2017 okazał się rokiem jeszcze lepszym niż ten. Dziękuję wam za ponad 2000 wyświetleń na blogu -nie spodziewałam się takiej liczby ty bardziej że blog ma tylko prawie 2 miesiące ! No to widzimy się ponownie w kolejnym roku (haha jak to brzmi) :D

Trzymajcie się kochani ;*

24 komentarze:

  1. Tobie również życzę wesołych świąt ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych i Zdrowych Świąt! Moja wigilia klasowa była sztywna i beznadziejna ;c
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie ozdobione!
    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    W najnowszym poście relacja ze spotkania blogerek :)
    spiked-soul.blogspot.com

    Wesołych Świąt!
    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam ubierać choinkę, gorzej z rozbieraniem. :D
    Wesołych Świąt! przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak nie lubię porządków - to przygotowania do świąt sprawiają mi dużo radości ;)

    Może chętna na wymianę obserwacji? Zacznij i koniecznie daj znać u mnie ;)
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  6. Lampki dodają wspaniałego uroku wszystkiemu.Życzę Ci zdrowych i pogodnych Świąt! ^^

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych Świąt i Udanego Sylwestra :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana! Chciałabym Ci życzyć wszystkiego najwspanialszego na święta - dużo zdrowia, szczęścia, uśmiechu, samych sukcesów i spełnienia marzeń! Mam nadzieję, że spędzisz te święta we wspaniałej, radosnej atmosferze w gronie najbliższych Ci osób!

    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt i wszystkiego co najlepsze! :)


    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny wystrój domu. Pozdrawiam! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga, wszystko jest schludne i tworzy spójną całość. A post cudowny :)
    Pozdrawiam cieplutko, Daria
    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam ubierać choinkę.
    Wesołych Świąt.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczna choinka :) Mam nadzieję, że te święta minęły Ci wspaniale!
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też chciałabym już móc posprzątać calutki dom, ale to jest jeszcze niemożliwe :( Wesołych Świąt! :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie napisane, widać, że sprawia ci to przyjemność.
    Życzę Ci szczęśliwego nowego roku oraz powodzenia w dalszym blogowaniu♥

    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , miłe słowa :)

      https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

      Usuń
  16. Również życzę wszystkiego dobrego, i serio zaszalałaś! Ja tez zaszalałam, bo ubrałam pierwszy raz koszulę, której nie ubieralam od paru dobrych lat :D
    A choinki tez nie lubię ubierać, po prostu rodzeństwo mnie wyręcza ;)
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że miło spędziłaś święta. Teraz to mogę Ci tylko życzyć wspaniałego Sylwestra :)

    Viena

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna choineczka! Mam nadzieję, że spędziłaś spokojne święta :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna choinka. Szczęśliwego Nowego Roku!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń