wtorek, 6 grudnia 2016

Sick mood

Cześć !
Właśnie przed chwilą pomyślałam sobie :"Hej, czemu by nie napisać takiego luźnego posta dla odmiany ? " i właśnie z takim dzisiaj do was przychodzę.
Jestem od dwóch dni w domku,bo w niedziele bolało mnie gardło,a w poniedziałek miałam gorączkę , więc nie poszłam do szkoły.
Może sobie pomyślicie ,że leniuchuję,a ja wręcz przeciwnie-ciężko pracuję , haha :D. Dzisiejszy dzień prawie cały spędzam na organizowaniu całego tygodnia,pisaniu rozprawek na przyszłe terminy,żeby mieć wolny weekend,odrabianiu zadań,nauce i przepisywaniu zeszytów z wczorajszego i dzisiejszego dnia w szkole.Na szczęście już dobrze się czuję więc wszystko idzie mi szybko.Jutro robię w szkole doświadczenie z fizyki na forum klasy i trochę stresik jest.Pociesza mnie myśl,że już wtorek i do weekendu jakoś zleci,a wtedy chcę znaleźć chwilę na chill out ,bo poprzedni koniec tygodnia nie był dla mnie zbyt fajny.
Ogólnie to nie mam zbyt dużo czasu ostatnio,ale pewnie przyznacie mi rację,że w grudniu tak bywa, tylko nauka i nauka.Dlatego właśnie nie poświęcam zbyt dużo chwil blogowi,ale to się zmieni  ,bo chciałabym w grudniu osiągnąć dwa cele.Pierwszy to pragnienie,aby moje posty były coraz to lepsze,ciekawsze.Drugi cel to osiągnięcie do końca tego roku 1,500 wyświetleń.Jest ich już prawie 1,400 więc po cichu wierzę,że damy radę :) Bardzo wszystkim dziękuję,każde wyświetlenie oraz komentarz są mega motywujące i sprawiają,że na mojej twarzy pojawia się uśmiech :)
To by było na tyle,poprzeglądam jeszcze trochę moje ulubione blogi,bo mam zaległości i za chwilkę biorę się do nauki na fizykę i przepisaniu zeszytów z dzisiaj.To już moje ostatnie zadania na dziś więc gdy je dokończę to będę mieć świadomość,że w pełni wykożystałam ten dzień.

A wy jakie macie plany na najbliższe dni ? Też jesteście zapracowani ? 

                                                                                                              Pozdrawiam cieplutko,Minika

11 komentarzy:

  1. Lubię takie luźne posty, mam nadzieję, że Twoje cele na ten miesiąc spokojnie osiągniesz :)
    Ja na uczelni też mam sporo roboty, każdemu się przypomniało, że w sumie to mogłby zebrać od nas jakieś prace... eh.. i też nad nimi siedzę

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje plany to jedynie praca i uczelnia, a i tak czuje, że brakuje mi czasu! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzeniaa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci dużo zdrowia :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak ja praca i studia i blog i ledwo wyrabiam;) zdrowia ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje dni również są pracowite. Czały czas nauka i nauka ;/ Życzę zdrowia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno osiągniesz nawet więcej wyświetleń :D
    Ja też jestem chora..nie polecam...

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj,będzie mi miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety tez jestem właśnie chora :C Świetny post :D

    Zapraszam; http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Aby twoje marzenia się spełniły! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. My niestety nie mamy czasu na jakiekolwiek plany, cały nasz czas poświęcamy na pracę i uczelnię :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę dużo zdrowia oraz spełnienia celów na grudzień 💞💞
    Może obs za obs? Jeśli tak zacznij i zawiadom u mnie na blogu Anishia0144.blogspot.com 💜💜

    OdpowiedzUsuń
  11. W te tygodnie przed świętami jest tak dużo do roboty, że aż szkoda gadać... Życzę dużo zdrowia ;)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń