niedziela, 11 grudnia 2016

Tag:Mój zwierzęcy przyjaciel

Hej:) Chciałabym was uprzedzić,że w następnym tygodniu raczej nie pojawi się żaden post,ponieważ nie mam żadnego gotowego,a ten tydzień(zarówno w szkole jak i w weekend) będzie bardzo zapracowany.Przed końcem roku pojawią się zapewne 2 posty.Może być ich więcej ale nie chce was na to nastawiać.Wiem,że to dosyć mała liczba,ale naprawdę nie mam czasu.Obiecuję,że na pewno pojawi się jakiś jeden "porządny post",a jeśli znajdę chwilę to napisze jeszcze jakieś:) Mam nadzieję,że to zrozumiecie ;*


Ale dziś przygotowałam dla was tag,dzięki któremu możecie poznać mojego zwierzaka.Pytania wzięłam z internetu,ze strony zapytaj.onet.pl . Jak sobie wpiszecie to wam wyskoczy. A więc zaczynajmy ! :)


1.Jak nazywa się twój zwierzak?
   Jessy.


2.Jakie to zwierze i jakiej jest rasy ?
   Jak widać jest to piesek, a dokładniej dziewczynka rasy York-Shitzu.

3.Jak długo jest już z tobą?

   Od około 5 lat.


(tak to jest właśnie mała Dominika czyli ja :D)

4.Jak dostałaś swojego zwierzaka? 
   Dostałam ją od mamy na dzień dziecka.W sumie było to z bardzo dużym wyprzedzeniem,bo już w      lutym ale csii.

5.Ile ma lat?
   6 grudnia,czyli nie tak dawno skończyła 6 lat.



6.Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka?
   Liże wszystkich i wszystko.Dosłownie.Ale to chyba lepiej niżeli by gryzła,prawda? 

7.Co twoje relacje ze zwierzakiem znaczą?
   Traktuję ją jak siostrę,ponieważ jestem jedynaczką.Dodatkowo moja mama traktuje ją jak młodszą      córeczkę , haha :)



8.Ulubione chwile?
   Wspólne wylegiwanie się na kanapie,zabawy na śniegu .

9.Jak nazywasz swojego zwierzaka?
   No cóż,trochę tego jest...Jesska,Jessika,Jessy,Pysia,Pyśka,Jessusia,Jessina.


A wy macie jakiegoś pupila?Chętnie o nim poczytam! Czekam na chociażby krótkie opisy w komentarzach ;*

19 komentarzy:

  1. Słodziutki ♥ kiedyś miałam psa Lakiego ♥ od tamtej pory kocham wszystkie pieski :)
    Może wspólna obserwacja? :*
    Pozdrawiam.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodziak! Ja mam owczarka niemieckiego :)

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziak ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka przesliczna psinka! Nie powiedzialabym ze jest mieszanka wyglada jak typowy york <3 Ja mam Leonarda Leonbergera i w porownaniu do twojej psinki to wrecz lew a nie pies, haha! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny psiak! Miłość człowieka do zwierząt i vice versa jest jedną z najpiękniejszych relacji

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny piesek! to ja opowiem o swoich :) 1.Jak nazywa się twój zwierzak? Neko & Tot 2.Jakie to zwierze i jakiej jest rasy ? Są to dwie kotki, dachowce. 3.Jak długo jest już z tobą? Oba około pół roku. 4.Jak dostałaś swojego zwierzaka? Neko urodziła moja kotka Jula, która już nie żyje a Tota ktoś z samochodu wyrzucił i przerzucił za mój płot. 5.Ile ma lat? Trudno powiedzieć, oba około pół roku. 6.Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka? Tot liże jak się go głaszcze a Neko cały jest dziwny. Najdziwniejsze jest chyba to, że lubi patrzeć jak spuszcza się woda w toalecie. 7.Co twoje relacje ze zwierzakiem znaczą? Też jestem jedynaczką ;) ale swoje koty traktuję bardziej jak dzieci. 8.Ulubione chwile? Zabawa. 9.Jak nazywasz swojego zwierzaka? Nekoś, Myszka, Totuś.
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,że tak bardzo się postarałaś i również odpowiedziałaś na te pytania :) chciałabym mieć kotki,ale mój pies nie toleruje innych zwierząt haha :D
      Również pozdrawiam ;*

      Usuń
  7. Mój pies nazywa się Selly i ma 3 lata, niedługo 4 :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam duże psy i zawsze chciałam mieć husky'ego

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki słodkii <3 Aż się napatrzeć nie mogę! Pozdrawiam serdecznie!
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo spodobała mi się ta notka i cały blog :)
    Obserwacja za obserwację? :))
    kreatywnyblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten tag <3 twój piesek jest prze słodki !!!
    Obserwuje i zapraszam http://znak-interpunkcyjny.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piesek jest świetny! Ja mam mojego kociaka - jeszcze nawet roczku nie ma, ale jest przesłodki tylko niestety niesforny, jak to na koty przystało:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki śliczny :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten fragment o tym, że traktujesz ją jak siostrę.. Przesłodki! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju jaki cuudowny piesek! W życiu nie powiedziałabym, że to mieszanka Yorka i Shitzu haha

    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń