poniedziałek, 2 stycznia 2017

Nowy rok = nowy początek ?

Po poprzednim,dosyć dołującym i emocjonalnym poście , witam was kochani już w nowym , 2017 roku.Poprzedni zleciał mi bardzo szybko,lecz przyjemnie.Mogę z pewnością powiedzieć,że był on lepszy od 2015,w którym spotkały mnie bardzo duże nie przyjemności.Rok 2016 był rokiem przemian - zarówno fizycznych jak i psychicznych.Dorastam,więc to chyba logiczne że mój wygląd się zmienia.Zmianie uległ też mój charakter i stosunek do życia-oczywiście na lepsze :)

Na poprzednim sylwestrze było mi przykro,że rok się kończy,lecz tym razem byłam uradowana.Cieszę się,że nastał nowy rok.Pomimo,iż wiele z was zapewne uważa,że zmienia się tylko jedna cyferka,moim zdaniem zmienia się podejście,pojawia się tak jakby kolejna szansa na wykorzystanie danego nam czasu oraz mamy poczucie świeżości,czystej karty,nowego początku :)
Proszę Boga,aby w tym roku dał potrzebne mi łaski i wspierał mnie.Mam parę najważniejszych postanowień na ten rok,ale nie chcę się nimi z wami dzielić,bo pragnę zachować to po prostu dla samej siebie :) Mogę wam tylko powiedzieć,że jednym z tych celów jest rozwinięcie tego bloga pod względem wyglądu,liczby wyświetleń.Może wejdzie w grę jakaś współpraca? Co prawda miałam już jedną propozycję,z czego bardzo się cieszę,ale po zastanowieniach stwierdziłam,że nie jestem zainteresowana współpracami na zasadzie konkursów :)

Życzę wam,abyście w tym roku spełnili wszystkie postawione sobie cele i żeby 2017 był dla was wyjątkowy,jeszcze lepszy od poprzedniego !

P.s:Czy wam też tak ciężko jest powrócić do szkoły?Teraz tylko byle do ferii,które u mnie zaczynają się 30 stycznia (moim zdaniem idealnie,bo na środku ).

Dziękuję,że jesteście ♥



27 komentarzy:

  1. Ja również czekam na ferie i mam nawet w tym samym terminie co Ty, ale niestety pora na ciężką naukę:(
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aby wszystko się udało w tym roku! Ferie mam już za półtorej tygodnia! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super dopracowane masz te posty! Bardzo podoba mi się blog!! <3
    pozdrawiam!

    i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ♥
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje posty i bloga! Szczęśliwego nowego roku :)
    Mój blog-klikk

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Najlepszego w tym Nowym Roku ♥ spełnienia najskrytszych marzeń :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie to z jednej strony poczatek i z drugiej kontynuacja czegos!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dopiero zaczynam szkołę od poniedziałku, strasznie szybko zleciał ten czas...

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja mam ferie już za tydzień! ;) Życzę ci, aby ten rok był lepszy niż poprzedni! Żeby zawsze iść do przodu ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Napewno rok 2017 będzie wspaniały ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam nadzieje, ze ten rok bedzie lepszy pod kazdym wzgledem dla kazdego z osobna. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez mam teraz idealnie ferie ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. oby ten rok był lepszy od poprzedniego !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nowy rok wiążę się z nowymi wyzwaniami, na które czekam! :)


    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zycze ci super roku 2017! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj gdybym miala teraz powrocic do szkoly to nie dalabym rady :P
    obserwuje i zapraszam do nas !

    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny Blog *.*
    Bardzo Mi się podoba <33
    Może wspólna obs??

    Gorąco pozdrawiam ;**

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się twój nowy post :D
    A twój blog jest bardzo inspirujący <3
    Śliczny design i nagłówek
    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama zaczęłam nowy rozdział w życiu. Postanowienia? Być lepszą wersją siebie. Pracować nad wadami, których jest mnóstwo i dawać jak najwięcej z siebie. Taki świeży start był mi potrzebny.
    Okropnie ciężko jest wrócić do szkoły. Na szczęście to ostatni tydzień i mam już ferie.

    Viena

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że masz ferie jako druga, ja mam jako pierwsza i według mnie to za wcześnie..

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze napisane... To nowa szansa dla nas samych :) to moze byc nasz rok!!

    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też mam nowe postanowienia na ten rok. Mam nadzieje, że je zrealizuje tak samo jak ty :) ja niestety nie mam ferii. Na studiach nie przewidzieli czegoś takiego :(
    Pozdrawiam http://dominikakummer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń