sobota, 28 stycznia 2017

Plany na ferie,moje oceny półroczne :)

Hej,
nie było mnie tutaj prawie dwa tygodnie z powodu tego,że właśnie zaczęły mi się ferie zimowe i musiałam jeszcze poprawić niektóre oceny i ogólnie chciałam pracowicie zakończyć ten 1 semestr :) Mogę z pewnością powiedzieć że spisałam się na medal , bo w niektórych przedmiotach moje oceny w porównaniu z poprzednim rokiem podskoczyły aż o 2 stopnie ! :) Pozwólcie że się pochwalę :)
oceny nie są wzorowe , starałam się jak tylko mogłam. przypomnę że to 3 gimnazjum :)

Wczorajszą i dzisiejszą noc spędzam  u mojej kuzynki,ponieważ ma urodziny.Nie dawno wróciłam od niej i przepakowałam rzeczy na następną noc,spakowałam się na angielski (o 12 mam korepetycje) i wyszłam z psem na krótki spacer po ogródku (mam trochę spory). A oto parę fotografii:



czyżby nowi przyjaciele ? :D

 Szkoda że śniegu coraz mniej - jak na złość,bo przecież zaczęły mi się ferie.

Przez te ferie zimowe zamierzam skupić się na odpoczynku,spotkaniach z najbliższymi i poświęceniu czasu dla siebie.Zamierzam spełnić swoje postanowienie noworoczne jakim jest przemeblowanie mojego pokoju,ponieważ potrzebuję coś w nim zmienić , inaczej nadal będę czuć się przytłoczona.


Pościk pisany trochę w pośpiechu,a koniecznie chciałam wam coś dodać.Dajcie znać jak tam wasze oceny i kiedy macie lub mieliście ferie.

Buziaki ;*


36 komentarzy:

  1. Ja właśnie chodzę do 2 klasy gimnazjum i muszę powiedzieć że w pierwszym semestrze poszło mi świetnie, ponieważ na 14 ocen końcowych miałam 1 szóstkę (plastyka haha) i 13 ocen bdb. Więc moja srednia to 5,07 jestem bardzo zadowolona, ale niestety najprawdopodobniej nie mam szans na stypendium, bo zaczyna sie ono od 5,30. Pięknego masz pieska, może to jego nowy kolega ;) ? Wiadomo, że czasem nie ma czasu na bloga kiedy szlifuje się oceny. Dlatego piszę na zapas posty, a w dzień publikacji jedynie je dopracowuję i dzięki temu systemowi posty są regularne, dlatego jeśli masz z tym problem to serdecznie polecam :) ten semestr jest dla mnie bardzo długi, ponieważ ferie mam dopiero od 13 lutego, czyli jeszcze 2 tygodnie nauki. Muszę jakoś przetrwać:) powodzenia w zmianie pokoju, przyjemny post!

    Pozdrawiam! MÓJ BLOG - zapraszam :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki słodziak ;D
    również zaczęłam teraz ferie ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne ocenki :) ja mam słabo z matematyką ale staram się :)

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetne oceny! :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz bardzo ładne oceny, na twoim miejscu byłabym mega dumna! ja mam same 3 i 4 XDD ale to 3 liceum XDDD (pocieszam się)
    MOJE DOROSŁE ŻYCIE

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem w trakcie moich ferii. Oceny masz bardzo dobre. Jakie fajne zwierzaki.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!Ile piątek na półrocze! Gratuluję ^^. Ja teraz też jestem w 3 klasie Gim i moje oceny są trochę gorszę... Ale wszystko stawiam na 2 półrocze :) Śliczne zdjęcia w zimowej scenerii! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki cudowny piesek, kocham yorki!
    Zazdroszczę ci ocen, są rewelacyjne!
    Pozdrawiam obserwuję i zapraszam do mnie;
    shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ocenek;) Przecudny piesek, śliczne zdjęcia :)
    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, świetny blog i ciekawy post ;) Zapraszam na mojego nowego bloga http://13hacks.blogspot.com o makijażu, pięknie i lifehackach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super oceny, gratulacje. ;) Ja jakoś nigdy nie przywiązywałam większej wagi do ocen, zawsze uczyłam się tego co chciałam i co wydawało mi się potrzebne i na szczęście wyszło mi to na dobre, bo maturę zdałam bardzo dobrze :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. masz naprawdę dobre oceny! a to, że się podniosłaś, aż o dwa stopnie w niektórych przypadkach to już w ogóle - gratulacje! wiem, że wszyscy piszą o cudownym piesku, ale mnie zawsze urzekają koty, więc wygrywa to ostatnie zdjęcie haha :)

    jeśli znajdziesz moment - zapraszam do siebie na pierwszy post:
    http://mlkstars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje ładnych ocen i udanych ferii! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już nie obchodzę ferii. Super oceny! Oby tak dalej. Udanych ferii.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje ferie już się skończyły, ale Tobie życzę jak najbardziej udanych, wiele wypoczynku:)
    Piękny piesek!
    Oceny są niesamowite i powinnaś być z nich jak najbardziej dumna:)

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na ferie jeszcze czekam. Cieszyłabym się jakby spadło sporo śniegu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great blog :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would you like to follow each other on Gfc???Please follow my blog ll follow back.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak na trzecią gimnazjum to oceny masz rewelacyjne! :) Gratuluję. Miłych ferii. Zdjęcia urocze :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję ocen! udanych ferii :)
    Obserwuje Twojego bloga :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, bardzo dobre oceny! My też jesteśmy zadowolone z naszych ocen:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję! Widzę, że ścisłowiec z ciebie taki, jak ze mnie ;) Czyli kiepski... Ja właśnie skończyłam ferie i nawet nie wiem, w co ręce włożyć... Ale ty korzystaj ze swojego czasu wolnego jak najlepiej!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocze pupilki, oceny też nie są najgorsze, udanych ferii :)
    dziękuję za obserwację, również obserwuję :)

    amateurphotographywithart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Oceny masz całkiem dobre jak na 3 klasę ja chodzę do 2 klasy gim i oceny mam podobne :)
    A żeby pisać regularnie polCudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik
    ecam ci pisać na zapas :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam dobre oceny ale chyba z jedno przedmiotu trochę spadłam. Jednak ja chodzę do szkoły policealnej :)

    Miłego wypoczynku na feriach :)

    suszilifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne plany i gratuluje takich ocen :D
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, świetne oceny, gratuluję!

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  27. świetne oceny! u mnie w 3 liceum niestety nie jest tak kolorowo, chociaż też lepiej mi idzie niż w poprzednich 2 klasach!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję ocen! :) Piękny piesio :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne ocenki, tylko tak dalej!
    życze dużo odpoczynku w ferie:) i tylke nie popełnij mojego błędu- zaplanowałam sobie tyle rzeczy w moje ferie, a zrobiłam tylko dwie z nich.. wszystko przez brak organizacji i rozplanowania czasu
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi dzisiaj skończyła się sesja i w końcu mam 2 tygodnie wolnego, które na pewno spędzę na oglądaniu zaległych odcinków seriali :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja chodze już do liceum i sprawa wygląda inazej trochę, ale nie narzekam na swoje oceny, muszę się tylko trochę przyłożyć ;)
    A ty masz bardzo dobre wyniki!
    www.lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. dobre masz oceny, nie można być dobrym ze wszystkiego na raz :D

    Przypadkowe rzeczy - zapraszam na blog

    OdpowiedzUsuń