sobota, 14 stycznia 2017

Q&A:blog,motywacja,coś o mnie.

Przyszła pora na poranne Q&A.Odpowiem na kilka waszych pytań zadanych w komentarzu w poprzednim poście i myślę,że dzięki temu dowiecie się coś więcej o mnie :) Tak więc zapraszam do czytania ;)

1.Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
Zawsze mnie do tego ciągnęło,miałam chyba z 5 blogów na pingerze,ale każdy chyba wie że pinger to amatorska strona.Pewnego dnia po prostu stwierdziłam,że zaryzykuję i wypłynę na głębszą wodę,jaką jest blogspot :)

2.Co jest twoją motywacją?
Hmm... w sumie w moim działaniu nie mam jakiejś konkretnej motywacji.Chcę dążyć do tego aby być szczęśliwa - to tyle :)


3.Trzy wartości życiowe,którymi się kierujesz?
Bóg,rodzina,przyjaźń.

4.Ulubione blogerki? 

5.Ulubiony przedmiot szkolny?
J.angielski,historia też może być ;)

6.Twój ulubiony film?
Kurcze,ciężko jest wybrać tylko jeden ;/ Po dłuższych namysłach zadecydowałam,że są to "Papierowe miasta" :)

7.Ulubione kolory?
Szary i bordowy .


Myślę ,że te 7 pytań na razie wystarczy,ale dziękuję za wszystkie zadane :) Widzimy się już w kolejnym poście jakim będzie lookbook! :)

15 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi! Ja także oglądałam papierowe miasta i to naprawdę świetny film jak i książka. :)

    http://www.bershka.com/pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem Twoich wartości, to bardzo miłe że wybrałaś właśnie takie :)


    Zachęcam do wspólnej obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham bloga Lucy :)
    www.blog017.blogspot.com // wróciłam do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że zrobiłaś taki post. Mogłam Cię troszkę lepiej poznać.
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili: NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, bardzo fajnie czyta mi się Twojego bloga. Nie wiem co masz w sobie, ale bardzo przyciągasz! Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne pytanka wybrałaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie bycie szczęśliwą to jest najważniejsze! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie posty, w których można dowiedzieć się czegoś o innych. :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi miło, że mój blog jest jednym z Twoich ulubionych. Nawet nie wiesz jak się cieszę i dziękuje! przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie masz za co dziękować , wystarczy że piszesz świetne posty ! :)

      Usuń
  10. Great blog.

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would you like to follow each other on GFC???Please follow ll follow back.

    OdpowiedzUsuń