poniedziałek, 13 lutego 2017

Czas

Hej kochani !
Zakończyły się moje ferie zimowe.Z jednej strony nie mogę uwierzyć,że tak szybko mi minęły ,ale cieszę się ,że w porównaniu z tamtym rokiem tak szybko nie zaczęłam się nudzić.Rozmyślając nad kolejnym pomysłem na post stwierdziłam,że jeśli już tak narzekam na czas to czemu nie poruszyć tego tematu,który ma przecież tak obszerną ilość znaczeń.Myślę,że spodoba wam się ta notka.

Jak znaleźć czas dla siebie?
Przede wszystkim musisz na chwilę się zatrzymać.Weź głęboki oddech,usiądź na chwilę.Zaplanuj sobie każdą godzinę , a nawet każdą minutę.
Każdy z nas musi coś w danym dniu wykonać,pomóc komuś,coś załatwić , ale pamiętaj że nie możesz zrobić wszystkiego naraz.Wiadomo,że nie wolno odkładać wszystkiego na ostatnią chwilę,ale należy wszystko sobie poukładać,a wtedy na pewno znajdziemy czas na własne zachcianki,przyjemności czy na zasłużony odpoczynek.



Jak dobrze wykorzystać dany nam czas (np.ferie zimowe,wakacje) ?

Każdy z nas ma swoje zamiary co do czasu wolnego.Jedni wolą po prostu skupić się na odpoczynku,a inni muszą spędzić go aktywnie inaczej odczują ,że zmarnowali wolne dni.Jedno jest pewne: "Jeśli marnowanie czasu daje Ci radość, to nie jest to czas stracony."


Konkretne zasady na spędzenie życia?

Trzy słowa: Jedz,módl się i kochaj. (jest nawet taki film który ostatnio oglądałam ^^  www.cda.pl/video/569626dd )

Jak przedłużyć sobie chwile,które tak szybko mijają?
Chyba głównym sposobem jest nie myślenie o tym.Należy cieszyć się każdym momentem,bo jeśli przez cały czas będziemy narzekać to przeleci nam przed oczami całe życie.Żywot człowieka jest,krótki więc wykorzystajmy go jak najlepiej oczywiście na swój własny sposób.

"Każda mijająca chwila to szansa ,by coś w życiu odmienić"

26 komentarzy:

  1. Cudowny post :) Ja co prawda nie mam ferii, jedynie urlop ale to muszę na niego jeszcze długo czekać :) nie mam większego problemu z organizacją czasu, gdy chodze do pracy, zajmuję się blogiem i spotykam z ludźmi mam zapełniony cały swój dzien :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rzadko kiedy planuję, wolę spontanicznie to robić, żyć pod ciągłym planem - bo jak kiedyś byśmy nie mieli czasu zaplanowac możemy sie "zgubić"
    Pozdrawiam, shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię planować sobie czas ale czasami mi go za mało :(
    pozdrawiam,
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie zaczęłam ferie, szykuje mi się wyjazd, więc na pewno nie będzie to zmarnowany czas:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Film mnie zaciekawił, nigdy go nie widziałam;)
    Co do czasu... Niebawem matura a ja totalnie nie potrafię znaleźć czasu na naukę a w zasadzie nie robię nic, chyba po prostu nie umiem się zmobilizować ;o A na koniec dnia zawsze te same wyrzuty sumienia, że zamiast coś zrobić to siedziałam cały dzień:(
    http://ingenuity-charm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nice post :) the sky looks beautiful!

    do you want to follow each other on gfc? i follow you :)

    have a nice day!

    annashines.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcie! obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujący post :D Dobrze mówisz, czas trzeba dobrze wykorzystywać aby później nie żałować ^_^ I dobrze zaplanować, aby później przez odkładnaie nam go nie zabrakło xD
    Pozdrawiam cieplutko :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Ja nigdy nie potrafię zaplanować swojego wolnego czasu. Zawsze mam tyle pomysłów, co mogę zrobić, a i tak codziennie kończy się na tym samym. Ale no lepiej mieć więcej hobby i brak czasu, niż nic nie robić :)
    Wspaniałe chwile owszem powinniśmy wykorzystywać jak najlepiej. Ale nie ważne jak byśmy się starali - mijają bardzo szybko :/

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. pozytywnie nastrajający post ^^ podoba mi się ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcie i piękny post, ale ja nie lubię planować rzeczy, wolę, kiedy dzieją sie bardziej spontanicznie
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo przydadzą mi się rady ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesujący post, bardzo ładne zdjęcia :) Ja lubię planować swój czas :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rady :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Czas przemija bardzo szybko. Ja co prawda nie mam już ferii i wakacji tylko urlop. To chyba sprawiło, że każdy dzień, godzinę a nawet minuty mam zaplanowane. Chociaż nie zawsze. Ale teraz wiem, że jeśli zmarnuję ten czas to nigdy go nie odzyskam :)
    Mój blog - Klik.

    OdpowiedzUsuń
  16. SUper rady! :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rady. Szczególnie w dzisiejszym świecie w którym każdy jest niesamowicie zabiegany.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. hi, ım a new follower on your blog .for gfc ... ı hope you will be back ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy post, czekam na kolejne :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. mi z kolei podoba się zdjęcie, śliczne<3
    co powiesz na wzajemną obs? daj znać!
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja niestety mam problem z zorganizowaniem swojego czasu, ale ciągle nad tym pracuję:)

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak to się mówi, czas to pieniądz :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny temat, bardzo dobrze przygotowany post ;) Ja tam zawsze mam problem z zarządzaniem czasem i bardzo denerwuję się, że tracę tyle czasu...

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie z organizacją czasu najlepiej radzi sobie metoda planowania dnia, znajduję też wtedy czas dla samej siebie :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń