sobota, 4 lutego 2017

Fan fiction - coś obok czego nie możesz przejść obojętnie.

Jako iż trwają ferie,postanowiłam nie siedzieć bezczynnie i czymś się zająć.Dzięki mojej kuzynce zalogowałam się na aplikacji Wattpad ,która jest dostępna zarówno na telefon jak i przez internet.Jest to bardzo fajna sprawa,bo znajduje się tam naprawdę ogromna ilość książek,ale nie byle jakich - pisanych przez użytkowników.Ponieważ bardzo interesują mnie skoki narciarskie zaczęłam wpisywać hasła typu ski jumping,skoki narciarskie,love story...Natrafiłam na moje pierwsze przeczytane opowiadanie(obecnie jest w trakcie pisanie lecz zakończyłam czytać wszystkie dotychczas zredagowane rozdziały).Okazało się,że nazywa się to fachowo: FAN FICTION.

Bardzo wciągnęłam się w różne opowiadania,czytałam i nadal czytam je godzinami.Chciałabym się z wami podzielić moimi ulubionymi.





Obecnie czytam 4 opowiadania,jednak wybrałam 2 najlepsze,bo jedno jest moim zdaniem średnie,a drugiego nie przeczytałam dużo więc nie chce oceniać :)

Na pierwszym miejscu zdecydowanie ląduje "Po prostu skacz,D.".Opowiada ono o skoczku narciarskim występującym w barwach Słowenii,który poznaje Laurę podczas wyjazdu na konkurs.Pomimo drobnej wpadki na początku znajomości,bardzo szybko zyskuje jej sympatię.



Na drugim miejscu umieszczam "Anioł|Andreas Wellinger".Już w tytule został przedstawiony główny bohater,który jest tzw.Bad Boy'em lecz czy da radę zmienić się pod wpływem silnego uczucia? 

Zachęcam was kochani do poczytania tych fan fiction's ,bo są naprawdę świetne i można spędzić przy nich miło czas.Nie mogę się doczekać kiedy pojawią się kolejne rozdziały, po prostu kocham tego typu opowiadania!

A wy co sądzicie o tej aplikacji? Mieliście już kiedyś z nią styczność?

25 komentarzy:

  1. Były czasy, że zarywałam noce dla fanfiction :D

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czytać na Wodpadzie! Z checią zajrze do tych opowiadań. ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj też kiedys byłam fanką opowiadan, pisałam tez, ale teraz uważam, że wattpad jest ostatnią stroną na internecie, na któą bym weszła aby poczytąc- teraz oblegany jest przez masę nastoletnich dziewczynek, któe piszą czasem takie głupoty, wszystko dla przysłowiowej "beki", ciężko mi znaleźć cos tam dobrego, dlatgo wolę czytać na fanfiction.net - duuuzo fajnych opowiadań ;)
    Widze ze interesujesz sie skoczkami
    www.lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To może być ciekawe :)!
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje koleżanki uwielbiały to czytać ja jakoś się nigdy nie przekonałam.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tą aplikację i sama na niej piszę :) Bardzo lubię czytać fanfictiony z idolami, którzy zazwyczaj właśnie są tymi bad boy'ami! :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy nie trafiłam na fanfiction o skoczkach. Na pewno tam zajrzę, a sama mam ochotę zacząć coś tam skrobać. :)

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś sama pisałam fanfiction :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa aplikacja ;d

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post dear! You have an interesting blog!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej aplikacji, ale kocham fan fictiony :) Gdy zakładałam pierwszego bloga, jakieś osiem, dziewięć lat temu niemalże cała blogosfera składała się głownie z FF -fan fictionów. To były piękne czasy, w tedy wiele się pisało i wiele czytało :) Sama pisałam FF-y.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś czytałam na tej aplikacji. Nawet pisałam swoje opowiadanie jednak zrezygnowałam bo za dużo siedziałam na telefonie ^^
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie lubię filmów science fiction, więc ta aplikacja byłaby mi zbędna :) Ale pewnie wielu fanom sprawi wiele radości :)

    Diamentowe myśli - MÓJ BLOG KLIK
    Mało brakuje mi do 210 :) Pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś sama nawet pisałam coś takiego, haha :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam czytać Fan- Fiction! Ostatnio nie miałam za bardzo na to czasu ( chodź też mam ferie :D ) Ale bardzo spodobały mi się opowiadania związane ze Skokami! <3
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe fan fiction :)
    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :>
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. wow fan fiction o skoczkach? :D NIGDY o takim czyms nie slyszalam
    z racji, ze lubie rzeczy nie zwykle- musze to przeczytac ;)

    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy nie słyszałam o tej stronie : o zaraz wejdę i zobaczę co znajdę ciekawego dla siebie ;))

    Mój blog Pozdrawiam i obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś korzystałam z tej aplikacji :)
    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie czytałam żadnego :/

    Zapraszam na nowy wpis!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawa tematyka ;p czekam na wiecej tego typu pozycji do czytania ;p

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z wielką chęcią!
    nowy post http://justemsi.blogspot.com/2017/02/how-to-wear-it-can-find-it-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  22. nigdy nie przeczytalam do konca fan fiction! :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nigdy nawet nie zaczęłam czytać żadnego fan fiction... Ale o skoczkach? Pierwszy raz słyszę ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam o tej aplikacji i muszę przyznac, że jednak to nie moje klimaty. Wolę czytać kryminały, romanse, albo poradniki - fan fiction to coś co jednak mi nie przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń